Friday 25 June 2010

Akhirnya...

Akhirnya...atas permintaan ramai customer saya, dapat juga saya mengeluarkan produk khas untuk ibu pulak iaitu bengkung ibu...bulan 6 ni genaplah setahun saya menjalankan perniagaan online saya yang menjurus kepada keperluan ibu dan bayi. Masih setahun jagung dan bertatih-tatih lagi. Kalau umur baby tu rasanya baru belajar nak berjalan jatuh,berjalan jatuh.

Saya cuba untuk memberikan pelbagai pilihan kepada ibu2 dan memudahkan ibu2 berkerjaya yang sentiasa sibuk. Tak perlu lagi berkejar2 ke sana ke mari untuk membeli barangan keperluan untuk menyambut kelahiran baru.

Buat permulaan, saya akan mengeluarkan bengkung ibu dari jenis kain belacu tebal. Saya lebih suka kain tebal berdasarkan pengalaman saya berbengkung ketika bersalin dulu. Kain tebal ni lebih terletak dan menghadkan pergerakan. Takde lah si ibu ni lasak sangat ketika di dalam pantang. Jadi kesihatan dalaman dan luaran lebih terjaga. Perut pun lebih terikat  kemas dan tidak mengikut kain. Menyokong pinggang dan tulang belakang agar lebih tegak.

Apapun, nanti saya akan upload gambar sekali dengan cara pemakainnya.

No comments:

Post a Comment