Friday 12 March 2010

Bengkung Ibu

Banyak juga saya menerima pertanyaan tentang bengkung ibu...ye lah..kalau dah buat bengkung baby tu, ibunya juga perlukan bengkung. Saya memohon maaf banyak2 sebab buat masa sekarang belum berkesempatan untuk membuatnya disebabkan oleh masa yang teramat terhad dan saya juga kekurangan kapasiti untuk memenuhi semua permintaan. InshaAllah saya akan berusaha juga untuk memenuhi permintaan tersebut apabila keadaan sudah stabil.

Sebenarnya saya amat memerlukan pembantu sepenuh masa untuk menyiapkan segala tempahan yang diterima. Walaupun sekarang sudah ada dua pembantu tapi masing2 hanya secara part time. InshaAllah mudah2an dipermudahkan ALlah segala urusan saya ini. Kualiti jahitan juga perlu dijaga. Bukan jahitan yang hanya sekadar tangkap muat aje...

No comments:

Post a Comment