Wednesday 3 November 2010

Laman web sendiri

Akhirnya tercapai juga impian untuk memiliki laman web sendiri setelah lama berangan2. Alhamdulillah...ianya memerlukan proses yang panjang. Bukan senang2 boleh buat laman web sendiri kalau produk belum stabil dan selalu on off je. At least biar stabil dulu baru bukak yang lebih besar.

Semua ni adalah ketentuan dariNya juga. Moga dipermudahkan segalanya. Nantikan laman web baru nanti dengan domain sendiri, inshaALlah...Nanti tak payah dah tumpang ngan En. Blogspot untuk buat jualan. Boleh jual kat kedai sendiri. Bebas.

Tapi jasa En. Blogspot tetap tidak boleh dilupakan kerana daripadanya lah saya bermula mengenali dunia IT dan dunia blogger. Hasil godek menggodek, try and error, kaji mengkaji. Boleh berbangga dengan diri sendiri sebab daripada buta IT akhirnya ada blog sendiri. Itu satu pencapaian yang terbaik buat saya sebab semuanya bermula dengan pembacaan dan kajian sendiri.

Memang beralih bidang 100%, daripada dunia undang-undang yang stereotype kepada satu dunia yang sentiasa berkembang. Kita pulak yang tidak terkejar dibuatnya. Walaubagaimanapun, bagi saya mungkin hanya 0.05% sahaja ilmu saya tentang dunia baru ni. Belum layak lagi mendapat gelaran IM (Internet Marketeer). Masih terlalu jauh. Saya terjun dalam dunia ini pun by accident. Apapun semuanya rezeki dan taqdir dariNya. Alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment